A little death around the eyes

Jul, jul strålande jul. plusgrader och mosig snö. familjen har lämnat bostaden och jag är hemma. de ska fira födelsedag hos kusinerna Rydberg. Jag ska samla ork att åka till västerås ikväll.

Jag är trött. några veckor kvar till en ny fas börjar. trots ett halvår är de inte laddade. batterierna alltså.

Jag har fått julklappar. bra julklappar. skiva, bok, film, hårtork, kokbok (behövs verkligen!), kortlek (med bara foton på beatles. det är underbart!). Boken handlar om pete doherty. skivan är samme mans. otroligt bra! filmen är med darling Heath. Om sex, droger och ångest.

ikväll när jag ska sminka mig kommer jag att tänka på en låt från skivan. A little death around the eyes. svart kajal.


det ska tydligen bli snöstorm. bara för att underlätta saker och ting. tove åker till teneriffa imorgon. två veckor. kul för henne liksom va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0