Bold as love

Millis lysnnar på Hets vid datan nere. Allt jag hör är ursinniga trummor.

Hade skrivit ett ganska långt inlägg och skulle bara skriva sista meningen och så raderades allt. ibland hatar jag att ha blogg.

Igår träffade jag amalia och karin på stan. de kom mot mig på parkeringen i syfte att snömula mig (avsläjade karin senare). de verkade dock ha avstyrt dessa planer för de var enbart snälla. karin följde med mig till banken och satt och väntade. inte bara jag som skulle dit tror jag bestämt. efteråt fixade vi det sista på julklappsfronen. äntligen klar, men gosh vad onöjd jag är. världens sämsta fantasi i år. nästa år blir det bättre, jag lovar!

Erika har jullov och det ska firas med att färga mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0