Ge mig ingen vit skit, ge mig afrobeat!

Sammanfattning av julen 2009: Snöig, kall, blåsig, mysig.

Juldagen firades på sigurdsgatan, och jag säger som julia: Tack gode gud för electropopen! Märkte dessvärre att jag fortfarande inte kan med att dricka vitt vin sedan helgen för tre veckor sen.. trist!

Igår var det familjemiddag i saladamm. villan blev proppfull. god mat och kul sällskap. På kvällen gick jag, julia och cissi ut på hotellet och dansade till alex moreno. inte på långa vägar i klass med juldan, men helt okej.

idag har jag lyssnat igenom grace/wastelands två gånger (hann nog bli drygt tre ggr på juldagen, hehrm) och lagt bit lite bitar på mamma och pappas pussel de fick av erika. på omslaget är det en bild och så ska man typ bygga vad som händer i framtiden. svårt att förklara, men riktigt kul!

Vid fikabordet idag:
Jag (så försynt jag bara kan): Pappa jag har gjort nåt dåligt!
Pappa: Nej det tror jag inte!
J (om möjligt mer försynt): jo.. på riktigt!
P: okej?
J (låter lite ynklig): Jag har dragit sönder handbromsen på bilen.
P: @!%#.. (sansar sig). Jaha.. ee.. då har du alltså skapat några timmars arbete för mig med andra ord?
J: hehmrigejskdefirh.. mjo...


Jag ska alltså få den lagad. vajern hade tydligen gått av så att jag kört typ 6 mil med handbromsen i. kommentarer överflödiga!

men egentligen. kul att han säger "nej det tror jag inte". när jag har gått och blivit heroinberoende eller knivhuggit ett krogragg till döds i min lägenhet är det alltså honom jag ska gå till. bra att veta.


nu ska jag övertala erika och en snorig axel att kolla på film med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0