Här har du ditt liv

Idag har jag haft körkort i 365 dagar! Känns kortare än så i must say.

långsamt springer livet förbi


sitter och snorar. kan inte åka till stockholm utan att bli förkyld eller sjuk! känns ju inte grymt med tanke på att jag om en månad (jäävlar är det så kort tid kvar?!) börjar skolan just där.

tänkte göra mamma en tjänst och baka havrekex när hon var och jobbade. hon bad mig igår, mest på chans skulle jag tro med tanke på att hon vet hur vidrigt dålig jag är i köket. det gick kasst som vanligt och jag orkade bara göra runt tjugo innan jag la in degen i kylen och satte mig och kollade på musikhjälpen. sjukt mycket jul! Movits! var där och aktionerade ut kläder och spelade. kul killar! timbuktu borde jobba i radio jämt tycker jag. sjukt bra radiopratare!

ska snart ut och borsta fram bilen. har inte använt den sen innan snön kom, vilket betyder att den är ungefär en meter högre än vanligt. schysst!

årets sista quiz på norrmanska. kom och joina lag sämst!

adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0