Livet är människans bästa tid

av någon underlig anledning känns det som att denna dag kan sammanfattas med ordet: heroin.

Lyssnat på pete, kollat på candy (som handlar om ett ungt par vars liv går i bitar pga heroinberoende) och läst heroin diaries (nikki sixx dagbok under 80talet). så mycket elände att jag nästan själv känner mig i behov av en sil..

skämt åsido.

candy var verkligen en tung och hemsk film. bra men jobbig. avskräckande kanske?

en vacker dag kan det hända att det kommer bilder från julafton. idag var ingen vacker dag, så det får väl bli imorgon.

nu blöder jag i munnen. lyckas alltid ha sönder mig på ett eller annat sätt. destruktivt. hade jag haft hiv hade jag smittat alla i min närhet vid det här laget. av redan nämnd orsak, inte att jag ligger med alla hela tiden!

redan kväll. funderar på att lägga huvet på sned och fråga millis om jag får lyssna på hennes krunegårdplatta. lev som en gris dö som en hund. puss på markus. puss på att systrarna har jullov och på att jag snart drar till stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0