Reality killed the video star

Om två dagar är det nyårsafton. Tycker inte om nyår. varför? för att det alltid blir en sån jävla hype omkring det. man ska ha klänning, fjädrar i håret (iaf om man kollar i butikerna i år), glittra värre än en discokula och vara festens drottning med ett glas bubbel i handen. fuck it! Såklart att det är skitroligt med fest, och champagne är svingott, men vem står för festen? inte jag i alla fall! vet iaf att min drömklänning för detta nyår finns på hm trend och att jag med största säkerhet inte kommer ha den på mig.

har köpt en tröja idag. tycker om den redan innan jag använt den. ett bra tecken! dock är den i medium, för small var slut. sen är det ju dock så att om man enbart kollar i min(a) garderob(er) skulle man nog få en smärre chock när man såg hur jag såg ut i kroppen. det mesta är i size 38 och uppåt. xs/s finns bara på sådana plagg som är sydda att vara oversize. varför? för att jag hatar när kläderna sitter åt! bortsett från jeans då såklart. och pennkjolar.

har läst ut nikki sixx dagbok nu. läskigt hur det kan bli sådär. jag har iaf som mål attt bara dö en gång i livet, och när det väl händer göra det ordentligt. kan inte vara kul att dö och komma tillbaka två gånger. tydligen gör det otroligt ont när man kommer igång efter att kroppen lagt av helt.

nu ska jag begrava ögonen i pete dohertys knarköde istället.

adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0