Twenty five diamonds

Efter denna helg överväger jag starkt att bli nykterist. Lördagkväll var ju tänkt att bli great. inte att efter tio minuter på hotellet vara tvungen att gå hem och spy 4864484354gånger och gå och lägga sig. gårdagen var even worse. har aldrig varit så bakis i hela mitt liv. sov i princip hela dagen efter att ha försökt svälja en ipren men spytt upp den.. kul.

gårkvällen lämnades åt ångest och idag ska jag på arbetsintervju. jobbet gäller sommaren, så det känns som att jag kan ta det lugnt. har tyvärr glömt vilken tid det var. funderar på om det är värt att ringa och kolla, eller om jag ska gå efter mitt svaga minne och chansa på att det var tre..

är dock inte lika bitter längre över att jag inte var i sthlm i fredags eftersom pete tydligen ställde in.. oväntat.. och andra sidan blir jag än liiiite surare för att jag missade honom på peace and love. erika stog långt fram och njöt och tog bilder. en dag ska jag bita henne hårt.

duschen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0