Back to basics

Börjar vänja mig vid att vara hemma igen. Lugn kväll framför let's dance med familjen. Började kolla lite på en film som nog blev riktigt bra till det var färdigt, men jag orkade inte kolla klart. Sov till halv tio och käkade frukost med yoghurt och juice. Underbart! Dessa småsaker man saknat när man varit borta och som nu betyder så mycket mer än tidigare. Man blir bortskämd i det här landet.

Var en sväng till farmor och farfar och pratade lite. De fick sin present och jag fick fika och choklad. Nu ska jag börja fundera ut lite kläder och grejer inför ikväll. Det där var en lögn för jag vet redan vad jag ska ha på mig, men erika ska få smörja in min solbrända rygg och så ska jag måla naglarna. Måste ha med mig två par skor. Ett par platta och så mina nya underbaringar. Å vad jag tycker om dem! Vet att jag kommer få galet ont i fötterna av dem efter ett tag, men det kan det ju vara värt. Bara det att få känna sig riktigt lång är ju värt lite smärta. Jag blir nog 177 i dem tror jag. Kul!


Har ingen riktigt bra bild på dem, men så här ser de ut på ett ungefär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0