Go square go

God eftermiddag. Skulle egentligen vilja skriva god morgon med tanke på att det stämmer betydligt bättre för mig idag. Gick och la mig runt halv åtta efter att ha gått med julia från "efterfesten" vid sju. well.. Härligt att vara hemma och festa lite igen :) Fett lyckad kväll och thanks to mirakelmedicinen resorb så är jag så gott som utan baksmälla. Lovely!

Nu har det solbrända monstret johanna börjat flaga. Äckligt! Solbrännan fnasar iväg och lämnar mig lika vit som innan den kom och gjorde mig invalid. hm. jag och solen har aldrig kommit överrens och det verkar inte som att vi kommer närmre någon lösning på konflikten nu heller. Lite som mellanöstern. vi kanske ska skaffa oss en medlare...

Orkar inte göra ett skit idag, vilket är härligt eftersom jag inte behöver. Ska kolla på tanzaniabilder tror jag. de andra har börjat lägga ut på facebook, men det pallar inte jag göra än på ett tag.

Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0