Se på mig nu, vad tycker du?



"Se på mig nu. Vad tycker du? Ensam är stark. Vilket jävla skitsnack
Självdestruktiv. Allting har sitt pris. Ingen lever ditt liv o luften är fri
Allting är upp till dig. Du är gammal nog att ta egna beslut"...


Gårkvällen var lyckad. Kolla face för bilder. Ledig dag idag. Ensam hemma. Tråkigt att Erika inte är här och kollar på vänner med mig. Skulle skriva cv var det tänkt, men som alltid stryker jag kring mina måsten som katten kring het gröt.

Skola imorgon igen. De andra ska till Västerås, men jag och Julia är kvar hela dan.. ska berätta om resan för tvåorna. Ser inte fram emot det. Det är som en hund som ska bita tag i en alltför stor och dessutom hal boll. Det går liksom inte, får inget grepp. Vill åka till västerås och greja med saker till företagsmässan. Med lite tur får vi det. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0