Send more money

Johnossi är bra. Mycket bra.

Funderar på i vilken månad det är bäst att köpa peace and love-biljetten. Slutet av mars kan tänkas. Då har jag varit i sthlm och festat, shoppat och öst. Kan hända att det går åt en hel del pengar då. Kan hända... ha. Alternativet är att jag gör det nu. Nu nu nu. Får ju pengar imorgon. Så tror jag att jag gör! Woha. Pass på, för nu smäller det. Måste dock ha mor min med mig. det är nämligen från hennes konto det lär smälla först eftersom jag fortfarande inte har grejat koden till min internetbank, plus att jag fortfarande har fjortiskort. det vill säga swedbank maestro, istället för visa eller mastercard. Suck. Det blir nog fixat i veckan med två torsdagar. Det vill säga aldrig. Fattade inte det där uttrycket som liten. Saker ändras som tur är.

Ananaspajen har varit klar en stund nu. Ser rysligt god ut. Något jag önskade vore lika klart som pajen är mitt engelskatal om resan. Skulle ha varit färdigt och framfört i fredags, men jag kom liksom aldrig till skott. På tisdag har jag utlovat ett hejdundrade speech, håll i hatten. Jag lovar alltid för mycket. Det kommer jag få äta upp. Precis som jag ska göra med pajen. Allt verkar gå ihop bra idag. Hittills har inga kuggar kärvat. 18,23 är klockan nu. Ska ner och säga hej till pappa som nyss kom hem. Han kanske har nåt kul åt mig att läsa ur dn:s kulturbilaga.

Thursday, Friday, Saturday, Sunday, thrill me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0