The worst combination of addictions

Var upp till Avesta en snabbis nu på eftermiddan. Pappa skulle kika in bokrean så jag och erika följde med. Köpte hårfärg, godis och lite annat smått. Hittade hur mycket snyggt som helst på hm och fick en kvarts superångest. Köpte inget, men vet att det kommer bli likadant imorgon när vi ska till Västerås. Jag önskar att jag kunde hitta 10000 spänn. Eller bättre. Hitta nåns bortsprungna hund och få 100 000. Antar att det lär vara en tät ägare till hunden, vilket inte lär hända häromkring. Sen är det även föga troligt att jag skulle fånga in hunden om den så kom nosande framför fötterna på mig. Hundar är läskiga djur!

Shopping och pengar är verkligen min svaga sida. Skulle kunna köpa just kläder för hur mycket som helst. Kläder och skor. Är även jävligt dålig på att shoppa smart, vilket för med sig att jag har hur mycket kläder som helst, men att det känns som att jag har världens sämsta variation och att jag varje vecka tänker "fuck, jag har ju ingenting att ha på mig". Man kan verkligen skapa sig behov. Det är sorgligt.

Nu ska jag färga erikas hår, baka, duscha och sen kolla på hannibal och käka godis. Jag älskar lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0