Friend

Hade bilen idag, så fick sova trekvart längre imorse. Underbart! Åkte hemifrån runt halv åtta och hämtade upp vix oxh karin. Shit vad spåriga grusvägarna var! Erika och vix satt bak och var rädda och jag och karin fram och var coola.. not. jag var fett rädd! haha

Det börjar märkas på alla, även lärarna att det snart är dags att resa. Alla går och myser lite. Fast myset är blandat med nervositet oxå, vilket lyser igenom ibland. Jag försöker vara chill, men inte fan är det lätt! Tre veckor är lång tid!

Dagens skratt: På fä-lektionen förberedde jag och Julia vårat lilla grejs om sverige som vi ska berätta om där nere för tanzanierna på en skola (tror jag det blir). Jag skulle iaf skriva lite om kungafamiljen och hitta bilder på dem. Jag googlar bilder på prinsessan Victoria och vem dyker upp på en bild tillsammans med henne om inte Niklas på gruvan? Jag ropar på Julia som kommer och skrattar lite. Sen klickar jag på länken och kommer till... hemsidan för Svensk damtidning! Bilden har fått en tom pratbubbla ovanför Victorias huve, och den ska läsarna fylla i med vad de anser passande. sammanlagt 148 kommentarer! Började läsa, den ena knäppare än den andra och kul att de är snälla mot Niklas? hahah. Kanske är rätt som pappa kallar den: "Svensk Gamtidning". Länk

well.

Har köpt torrschampo idag. Kommer bli min bästa vän i Tanz...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0