Geraldine

Hade skrivit ett långt och läsvänligt inlägg om mina tankar om framtiden, sommarjobb och annat. Det försvann när jag skulle publicera det eftersom bloggen tydligen har PMS idag. Man blir så underbart glad när allt inte fungerar! Det underlättar verkligen. Ironi är en bra grej. Tolka som ni vill.

Snart börjar sista terminen i skolan. I elva år (blir det väl?) har man gått dit varje dag. Om fem månader idag eller imorgon så tar vi studentetn. Då är det slut för gott! Eller nej, men typ! I alla fall slut för ett år, förhoppningsvis. Det är då allt ska hända. Allt man sagt att man vill göra efter studenten. Jobba, resa, flytta hemifrån, så småningom plugga till nåt.. Det är så nära, men känns så långt bort. Jag blir rädd.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag med :(

2009-01-04 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0