Har inte tid

Snabbt, snabbt inlägg innan jag ska ner och kolla på tv. Det är ngt program om Moulin Rouge om en liten stund. I höst, när jag förhoppningsvis jobbat hela sommaren ska jag åka till Paris! Pappa säger att det är minst sagt nice där, vilket jag alldeles säkert kan tänka mig! Erika tjatar om London, och mormor och Julle om Barca. Har en hel del städer på min lista över platser som måste besökas.

Gruvan var på tv för en stund sen. Bara en liten, liten stund, men ändå! Kajsa, Kinga och flera bekanda ansikten flimrade förbi. Det var om kungafamiljen. Victoria var ju där i mars och invigde Victoriasalen där vi sjungit en hel del nu runt lucia. åh gruvan. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0