Imorgon.

Ja imorgon börjar resan med stort R. Tanzania, Afrika. En helt ny värld. Ska bli hur spännande som helst, men som alltid är man lite nervös. Tur att jag ska resa med världens bästa vänner!

  

Kommer förmodligen inte skriva så mycket i den här bloggen under resan. Det blir företagsbloggen istället.

Nya hatten syns på bild ovan. Ser ut ungefär som Jason Mraz när jag har den på mig. Gillar den. Det blir perfa därborta! Skulle kanske egenligen varit en hatt med större brätten, men jag hittade ingen sån och det vart bråttom på slutet. Nej nu säger jag hejdå Sverige och Hej Afrika! Ska ut och ge kaninerna mat och sen blir det soffan med familjen en sista kväll. Mormor och marfar har varit här och jag fick chokladtårta. Ibland får jag nästan för mig att de tror att jag inte kommer hem igen, haha.

Dagens skratt: "Ta av dig din truckerkeps" 

Puss på gp06, vi ska ha så jävla roligt den här tiden! :*




Kommentarer
Postat av: Karin

Puss på GP06! :)

2009-01-15 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0