Kasta sten

Erika är i Uppsala, millis är inte heller hemma. Jag är alltså systerlös idag. Det suger! Man önskar iväg dem när de är hemma och önskar dem tillbaka när de inte är här. Hoppas Erika kommer ihåg att köpa hårnålar åt mig nu, annars...

Har börjat lägga ner grejer i väskan nu. Afrikaväskan. Jag dör! Idag är det lika lång tid tills vi åker som det var sedan vi fick jullov. Två veckor. Det är ju ingenting! Snart bär det av mot arlanda och då är det ingen återvändo. oh africa, have mercy on my soul!

Matteböckerna ligger och väntar otåligt på mig här brevid. Innan vi gick på lov fick vi höra hur mycket vi skulle behöva plugga på lovet för att hinna ikapp och om de andra, eftersom vi missar tre veckors mattelektioner när vi är borta. Halleluja! Antar att det bara är att sätta fart, måste dessutom göra provet i islam innan vi åker så jag slipper ig i religion a.

Jag drömde att jag och Julia skulle sjunga i gruvan. Jag var glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0