Längt fram i taxin

Snook idag.

"Sex säljer"..

Har pluggat matte och nästan fattat senaste avsnittet. Känns ju bra. Tydligen är det prov snart, hoppas verkligen att det är nästa vecka, annars...

Igår rev Erika och jag tapetbård på hennes rum. Tre timmar tog det ungefär, men kul var det! Senare på kvällen vart det film. Mothman. Läskig som fan! Vart kissnödig efter halva, men vågade inte gå på toa förrän den var slut. Blev jobbiga 45 minuter. Nu vågar jag inte kolla ut genom fönstret när det är mörkt ute. Tänk om man skulle se ett par röda ögon. huva!

Annars är det väl inte mycket mer att skriva. Är inte på nåt filosoferarhumör så jag låter bli. Nej, idag är Johanna shallow as hell. Tur att jag inte är ute bland folk.

Nu ska jag baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0