Lithium

En vecka. Om sju dagar sitter vi alltså på Arlanda och väntar. Snart är all packning klar och det känns riktigt bra.

Idag var en bra dag. En sån där dag som man ler åt när man ligger i sängen och ska sova och tänker på dagen som varit. Jag har ofta bra dagar, men den här var lite bättre än average. På lunchen var jag, Julia och Karin upp till gruvan och hämtade gruvskålarna vi blivit lovade. De är ganska fina faktiskt. Pappa har en sån nånstans som han fick när han slutade jobba där. När vi kom tillbaka hade vi lite projekttid och sen åkte jag och Karin till Västerås. Köpte lite mer Afrikasaker bland annat solkräm, skyddsfaktor 30 haha. Är man en liten räka så är man! Köpte en kjol på Indiska, svart tajt, såndär som halva Sverige har. Jag vet, men den kommer med största säkerthet bli använd. Blir nog riktigt snygg med ett CM-linne eller nån snygg tisha till.

Jag vill köpa nya skor! Problemet är bara att det slutar i att jag köper ännu ett par svarta. Jag är en svartskomänniska. Vita funkar oxå. Gärna i tyg. Nej, puss på de som är bra på att köpa skor! Julia har nya skor. Hon ahde de igår. De var fina. Jag gillar inte att köpa kängor för jag lyckas verkligen aldrig! Hon får lära mig. Nästa vinter..

Nu har jag en samhällstenta att sätta tänderna i såhär på fredag kväll. Känns bra? Inte speciellt. Men jag måste! Ska även försöka titta lite på let's dance. Kan vara ganska kul de första avsnitten innan det blir alltför tjatigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0