Man must dance

We're the people, the lucky with the fragile bones
the ones who sit and worry about getting too old.


Nu drar jullovet 08/09 sin sista suck. Snart i alla fall. Det känns faktiskt riktigt bra nu. Kul att träffa alla varje dag igen, saknar det! Tänker verkligen inte tjata mer om att det är sista terminen och allt det där. Ni har hört det förut. Millis ligger på mitt golv och frågar mig att om hon hade varit döende och pekade på sin mun, näsa och ögon hade jag då fattat att hon ville att jag skulle ringa 112? Förmodligen svarar jag. Då börjar hon sjunga på Duffys låt mercy, bara för att hon vet att jag inte tycker om den. Gillart'!

Sitter egentligen abra här för att jag väntar på duschen. Erika är nog världens segaste duschare.. Millis går för att knacka. Pappa köpte en ny resväska åt mig idag. En röd. Den är fin och snart full med min packning som alltså får byta väska. Härligt, för den här kan jag dra, så jag slipper bära hela tiden. Hur skönt som helst!


We're the people, the happy with the broken hearts
the ones who draw a picture and proclaim that it's art.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0