Running out of turbo

Shuba.
(okej, don't know why, and don't ask me to explain)

Fick lite tid över på samhällen idag så jag passade på att göra en liten uppfräschning av bloggdesignen. Är riktigt nöjd, och hoppas verkligen att alla kan se den, så att det inte har blivit knas? kan bli det ibland när jag petar i htmlkoder nämligen.. heh.

Asså dåligt att ingen har kommenterat förra inlägget med länken till roligaste mopsen ever! ett litet "haha" hade liksom räckt, men icke. shame!

Imorgon är det sista dagen i skolan innan the big day. Har ett matteprov att göra, och ett religionsprov. kom hem för drygt en timme sedan och har inte börjat än. tänker på sommaren istället och det är hundra gånger härligare än att repetera uppgifter i matteboken. Måste även skriva att jag läser matte c, eftersom det är något att skryta med med tanke på hur svårt det är!

Tilläggas ska oxå att mitt hm-paket kom idag. Lycka! Ska åka och hämta det imorron efter mötet. Mamma måste ha bilen så det får bli buss eller pappa.

Kommentarer
Postat av: amalia

den nya designen är nice!

2009-01-14 @ 20:56:43
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0