Steady trippin

Inte mycket att skriva. Har firat farmor och farfars guldbröllopsdag hela dagen. Undrar om man någonsin kommer att få göra det. Tveksamt. De gifte sig när de var 23 och 25 år gamla bara. huva!

Erika har börjat plocka ur sitt rum. Här ska målas och tapetseras om. Lucky bastard. Längtar verkligen tills jag har råd att flytta härifrån. Kommer väl inte hända det närmsta halvåret precis..

Jag är om möjligt mer sockerberoende nu än i början av lovet. Har hört att det verkligen inte är nyttigt. Sockertopp är i mitt huvud inte längre något positivt, utan en tillstånd av extrem pigghet innan kurvan vänder och blir till extrem opigghet. Jag måste ta tag i mitt liv. Varför har jag inga nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0