Hey you

What's up with the universe? EMD vinner grammis för årets låt och unga killar får åtta års fängelse i Somalia för att de är homosexuella. Straffet blev dessutom hårdare för att de arbetade med kampanjer som upplyste om hiv/aids. fy fan!

Första skoldagen var väl som väntad. Hjärnan var inte beredd och det var inte koncentrationsförmågan heller. Har knäppt mkt grejer tills nästa torsdag. Två prov och en hemtenta. Känns lite sådär. Tog inte med några grejer hem ikväll, bra jobbat Johanna! Det blir lördag och söndag kväll här känner jag. Det var längesen det festades här känner jag. abstinens.

Imorgon blir det västerås med karin och vix. ska kika på en kjol på indiska. Inte för att jag behöver den, utan för att jag vill ha den. second hand oxå off course.

skickar en buslåt till julia nu. hoppas hon tkr att hon låter fint. där får hon se hur det känns att ha mörk röst! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0