Abbey Road



Nu har jag den i min ägo. Affischen med omslagsbilden till beatles album Abbey Road! Nu fattas bara en ram innan den ska få pryda en av mina väggar. Fint!

Att gå runt och kika rea i avesta utan pengar var jobbigare än jag trott. Hittade en tröja som jag just nu riktigt känner hur den ropar på mig. En bra grej för mig som bara hade 50 kronor, var att det var 70% rea på smycken och hårgrejer på både kicks och åhléns. Ett par örhängen (18kr) och ett gäng hårsnoddar (4,50kr) fick det bli. Fikade och åt varsin glass innan vi rörde oss hemåt igen. Lagom skön och oambitiös dag.

Ikväll väntar avsnitt fyra av harper's island. jag och erika går och väntar hela dagarna. är helt fast! ingen annan jag frågat kollar på det. shame! tur att vi spelar in det på dvd:n så vi kan ha maraton sen efteråt. Tretton timmar läskigt. oh jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0