Allt har ett slut

Drygt 24 timmar hos mormor o morfar. travar lite ved och kommer hem 400 kronor rikare. sjukt underbart! Något som var mindre underbart var att ställa sig på m:s digitala våg. shiet! mamma ler och säger att "så mkt vägde hon när hon precis fött mig", bitch.

Erika är hos axel och jag har småtråkigt. har målat naglarna med millis nagellack och msnar med maja. imorgon blir det nog utgång och jag måste tvätta en massa innan vi åker till sthlm på torsdag kväll. Nog har jag att göra, men som alltid är jag seg och jobbig mot mig själv. Mamma lagar mat, men det känns inte som jag gjort annat än ätit när jag varit hos mormor. Älskar att äta, men inte too much.

Okej, nu bet jag på en säkerhetsnål och fick den i kinden. måste dra ut den och shit vad ont det gör, kan knappt skriva. Fucking shit!

later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0