Burn heart burn

Snart färdigpackad inför helgen i storstan...hrm. Ska duscha och lägga ner traven med kläder i en väska, sen är jag good to go. Har tittat på svanprinsessan med erika. fick den filmen av farmor när millis var nyfödd så vi skulle ha nåt annat att göra än att tracka den sovande lilla bebisen. Det verkar ha fungerat för millis turned out just fine och jag och erika kan fortfarande största delen av filmen helt utantill!

Varm inombords. Känns bra. Ler vid tanken på det. Egentligen kanske inte så bra, men jag har väntat på just den där urladdningen av känslor såå länge och äntligen kom den.

Nu är de nya linserna köpta. Det var basse som jobbade och jag tror att vi var ungefär lika trötta, haha.

Neejmen nu ska jag försöka hitta ett torrt badlakan och bege mig in i vätan.

see you on sunday!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tror att du har något att berätta för mig! =) Eller har jag fel? ;)

2009-07-30 @ 19:47:58
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0