But come on!


When you're bored strange things happen.

Såg i tidningen att Walk the line går på söndag. Det gjorde min dag (nästan). Det som gör min dag varje dag nu ett tag framöver är att jag kan tjuva erikas skor och provgå lite nu och då. Jag känner att jag verkligen vill ha ett par likadana! Fick riktig ångest när jag såg hur mkt snyggt det för en gångs skull fanns i den där lusiga skoaffären, bara för att jag inte tycker att jag borde. Dessutom, vem ser alla ens snygga grejer om man bara chillar järnet hemma nästan varje dag?

Ikväll går minsann ingen bra film. M o P ska väl se det inspelade harper's island från igår. Jävlar vad kasst det är nu i slutet. Suger järnet och jag blir så irriterad att jag knappt orkar se på eländet.

Shiet vad många låtar det finns som heter Dream on förresten! (obs! onödig info obs!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0