Girl laying down

Maskinen är ett monster... Ett svettmonster i så fall! Sjukt mycket folk bidrog till att stället blev varmt som i en bastu. Ute regnade det dessutom, så man blev liksom blöt var man än var. mm så trevligt...

Galet kul att träffa alla vänner igen! Känns sjukt längesen alla festade tillsammans! Väl inne på hotellet tappade jag bort alla i vanlig ordning, men lyckades liksom hitta dem i omgångar. När väl klockan blev sent så kände ingen för efterfest, så vi gick till kebaben och sen hem och sov. vid fyra sov vi skönt (not så very) i saras säng. 

Känner mer än någonsin att jag vill ha ett jobb. får allt oftare ångestattacker över dessa jävla pengar. jag hatar pengar och tror att alla skulle må bättre utan dem! kommer aldrig klara en hel helg i sthlm utan minst ett breakdown.

Hey tåget, ta och vänta på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0