I'm sorry shirley

Sitter och tittar på mina rosa naglar. Har av någon underlig anledning bestämt mig för att inte klippa av dem, utan låta de växa och se om det blir fint. Än så länge går det riktigt bra, det vill säga alla är fortfarande hela och i samma längd. Fint som snus.

Har umgåtts med T, F och E hela dagen, vilket har varit jättekul! T:s historia gjorde att man fylldes både med hysteriskt skratt och ett fruktansvärt medlidande. Jag menar, vad mer kunde ha gått fel? I stort sett hela dagen har sedan kretsat mer eller mindre kring detta ämne.

Imorgon blir det västerås med syster E. Målet för dagen är att göra av med så lite pengar som möjligt. Hoppas jag vinner! Förra resan till v.ås brast min överrenskommelse med migsjälv, men denna gång ska jag vara hård som sten. Solid as a rock!

Harper's island ikväll igen. Gaaalet spännande! Hoppas bara att de inte sabbar allt och att slutet blir wierd och dåligt. Många manusförfattare brukar vara bäst på att förstöra bra grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0