Roll with it

Var ute och gick med mamma. Mitt under vår powerwalk (hmrp..) öppnade sig himlen och plötsligt vandrade vi som i en jättedusch. En stund innan detta vatteninferno var jag farligt nära att trampa i ett ormlik som låg och tog det lugnt mitt på vägen. Fruktansvärt äckligt och jag hoppade säkert en meter när jag såg var det var, samt yttrande några inte så väl valda svordomar. En bra grej var dock att det inte fanns ett spår efter varken myggor, flugor eller bromsar, vilka brukar kunna förstöra vilken kvav, mulen sommardag som helst..

millis visade mig en sida med en massa frisyrer, uppsättningar och annat kul. än så länge är det ingen som direkt fått mig att klappa händer av förtjusning, men snart kanske. känner att jag vill förändra nåt snart. har haft samma frisyr (dock inte samma färg) sen i början av maj for cryin out loud.

om en kvart börjar independence day. mamma säger att jag redan har sett den flera gånger och hon har säkert rätt. är sämst på att komma ihåg namn på filmer. imorgon ska hela famlijen + axel på bio och se hp6. hoppas att den är bra.. finns stor risk att jag inte kommer tycka det, men man vet ju aldrig. mamma betalar så jag ger den en chans.

kaffe nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0