Sommaren kvar i mitt blod

Mina ögon är allergiska mot gräs. De kliar och rinner så det ser ut som jag grinat i timmar. Lite segt faktiskt.

Imorse tyckte mamma att vi skulle åka till v.ås och gå på ikea. Hon hade ne ledig dag för en gångs skull så vi passade på. Millis köpte halva hälla, medan jag nöjde mig med en tröja (blå spets omg) och ett armband. Någonstans mitt i shoppingspreen fick jag ett sms från HM att paketet kommit. Passade på att hämta det nu ikväll och hjälp vad jag gillar mina nya skor!

Nu ikväll har jag varit vid viggsjön med några vänner. Några spelade fotboll medan andra vägrade. De vägrande var jag och gustav som spelade gitarr och sjöng istället. Helt okej kväll precis som gårdagen som btw avslutades med fika på måns ols. Lyckades faktiskt slippa undan reaktion på koffeinet igår, vilket kändes hur skönt som helst! Kanske är det så att jag klarar det ändå. Vore ju hur underbart som helst med tanke på att långt ifrån alla fik har koffeinfritt kaffe!

Funderar på om det blir film ikväll. Känner dock att jag inte kommer orka koncentrera mig på nåt djupare än typ gallopperande detektiven, hot shots eller scary movie. Oh hjälp, jag är verkligen trött! Var dock riktigt längesen jag såg hot shots. Skrattar lika mycket varje gång!

Åh förresten! Fick sms från hultsfred idag. Karin har äntligen förstått magin med Markus Krunegård. På tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0