Supersonic

Det har just slagit mig att jag inte kommer vara hemma en enda dag denhär veckan. Känns skitkul att för första gången på länge veta vad man ska göra precis varje dag. Bara för att vara dryg så kommer här en lista på vad jag ska göra:

M: till m&m i saladamm för att stapla ved och tjäna pengar
T: fortsätta vara i saladamm
O: eventuellt hitta på nåt med kära julia. Festa.
T: Vara lite bakisseg. Åka till sthlm
F: sthlm
L: sthlm

Nu vet ni. Har dessutom inga pengar på mobilen och jag pallar inte ladda den. Vill man ha tag på mig så är det bättre att ringa. Ljudet på mobilen har dessutom bestämt sig för att fungera igen, så jag är ganska lycklig för tillfället faktiskt. Skönt att slippa missa 9 av 10 samtal!

Millis har ritat en "tatuering" på Erikas ben. En rocker i blått bläck. Sjukt skön!

Film ikväll. Kan hända att jag är för trött. Känns så just nu, men tanken på chokladen i kylen driver mig att vara vaken en stund till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0