Silent shout

usch nej jag vet inte. som så ofta alltid ligger frustrationen nära ytan och bara väntar på att få komma ut som en enda stor spya. överkokade pastaskruvar kan vara bland det svåraste jag vet att svälja.

jag hatar att jag så ofta drömmer om en verklighet så mycket bättre än den runt mig. jag hatar att allt egentligen är så enkelt, men ter sig så otroligt svårt. jag hatar att jag många gånger har så sjukt svårt att uttrycka mig.


hattbild tagen dagen innan vi åkte till tanzania.
den resan var grym och jag saknar den. Om några dagar är det ett halvår sen. Sjukt.

Ännu ett inlägg om just ingenting har skapats. Jag tror att hela jag tagit sommarlov.

Nu ska jag trotsa lagen och ladda ner lite vad pappa skulle kalla suspekt musik. Därefter väntar dusch och en härligt snorvass rakhyvel, hallelujah! (tänker då på mina håriga ben, inte handleder eller liknande!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0