Alone together

Nöjd för tillfället. Målet för dagen var enkelhet och att jag ville ha det ljust och luftigt. Det blå får stå för sommarhimlen eller nåt ditåt. Kan väl hända att det blev lite tråkigt, men en sak är iaf säker. Jag hade tröttnat på svarta medaljonger!

Fick sms från Julia på förmiddan som sa att de ska spela i västerås den 26 i alla fall, eftersom juryn valde ut dem. Det blir alltså till å rymma från peace and love under fredagskvällen och hoppas att vi hinner tillbaks för att se mando. jag förväntar mig att få följa med som groupie, vad annars liksom?!

Igår såg jag Eternal sunshine of a spotless mind med erika o pappa. Den var riktigt bra. Om det där ingreppet som innefattade utradering av personer ur folks medvetande och minne existerade i verkligheten, vet jag att jag skulle missbruka det till 110%. Jag skulle nog dessutom vara långt ifrån ensam om det! Förstå hur skönt det skulle vara!

Dagen i övrigt har vigts åt tvätt, tvätt och lite mer tvätt. Har försökt plocka undan så mycket skit som möjligt från mitt rum och vikt ihop en massa rena grejer som av någon anledning legat och tagit upp golvyta. Det betydligt bättre ut, men är långt ifrån klart. Mission fortsätter imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0