Den fulaste flickan i världen

Åå vad jag tycker om melodin och harmonierna i Laaksos Right back at you. Riktigt riktigt bra! Speciellt refrängerna, de är riktigt grymma!

First I thought you had it all
Now I know you needed love
First I thought, then I stopped
I thought you were too much
Then I couldn't stay untouched
First I thought, then I stopped

Msnar med Karin. Hon har varit ute nästan hela dagen, poor thing! Jag var ute i tjugo minuter och skrapade fönster och trodde jag skulle frysa fast och drunkna på samma gång. Wierd känsla! Har iaf bestämt nu att jag ska investera i ett par snygga gummistövlar eftersom sommaren aldrig verkar kunna ta sig i kragen. Kan hända att det dessutom blir en fruktansvärt blöt festival och den tänker jag isf verkligen inte besöka i tygskor!!

Torsdag it is then Juliet! Första punkt på min shopping-list är nya jeans och en finkammning av weekday och monki! Med x antal fräscha tusenlappar från diverse jobb och studenter så är jag wide open för shopping-spree.

Jag och karin har nu avancerat och skriver nu även på facebookchatten. Vi har ett liv! for your information så diskuterar vi smileys (läs förra meningen en gång till snälla!). Det handlar bland annat om vilka som är sötast;  =) eller :) tricky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0