Dude looks like a lady


Happyface på Mya som åker till Serbien imorgon


Jullebulle och kaningrodan


Tardface som ser ut som ***! Vafan hände?


Fika var härligt. Prat om allt och lite till. Kommer verkligen sakna allt detta vardagssnack! Random samtalsämnen där man kommer varandra så nära och där allt liksom bara är. Ett av de givna samtalsämnena var ju såklart sex, drugs and rock n' roll.. eller inte.. eller jo. Underligt hur olika vi faktiskt kan vara, boys and girls, även fast vi så gärna vill säga att vi är så otroligt lika och jämställda.

Hungern river i min mage. Hjälp vad jag inte har lust att laga mat! Erika käkade upp den sista fryspizzan och här är jag. Halsen är fortfarande svullen och äcklig. Shit vad jag skulle vilja tycka synd om mig själv nu, men nej! För jag är fett lycklig just nu. Trots att saker verkligen inte har gått min väg, att jag inte har nåt jobb, att saker glider mig ur händerna, så vet jag att jag kommer klara mig. Att saker kommer att lösa sig, på ett eller annat sätt. Jag vet att jag inte orkar vara nere och sur, för det tjänar verkligen ingenting till!

Jag gjorde ett quiz på face.. vilken slags rockstil jag var. jag blev punk, haha! fast okej, jag gillar punk. Frågan är om jag är speciellt punk? rebellisk, anarkistisk och aggresiv.. well.. nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0