Homecoming

Varmt! Gick upp kvart över elva och såg att det redan var 26grader i skuggan. sweaty I must say! Har legat och solat en stund trots att jag är otroligt vek i solen och egentligen inte alls tycker om att vara där. Känner dock att man måste lyckas få åtminstone lite färg när det nu är så pass bra väder.

Kollade på första delen av Harper's island igår. Damn vad läskigt! Erika fick följa med mig och hjälpa mig stänga fönstrena på mitt rum för jag vågade inte själv, heh. Även på det området kan det hända att jag är lite vek.

Karin var här igår. Vi tog en långpromenad med Anna och pratade en massa skit. Är avis på K som ska till Hultsfred. I mean the killers! Hjälp vad jag vill! Istället ska här peppas inför popaganda då det blir mgmt, deportees, name the pet, camera obscura och parken. ohmy. jolly good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0