I miss you, I'm pregnant

Jag älskar Laakso!

Ska snart laga mat med Erika. Biff och pommes, hjälp va gott! Har kommit in nån sorts period av konstant hunger och kommer alltför ofta på mig själv med att gå runt i huset och leta mat som om jag vore ett djur. Sjukt! Dock fick jag en boost idag när jag testade shorts på hm och kunde konstatera att mitt ass fortfarande är i storlek 34! Det gjorde mig glad och när jag kom hem unnade jag mig glass. Köpte dessutom en tröja åt erika idag för att hon så gärna ville ha den men inte hade några pengar. Hon har för tillfället en krona, som hon fått av karln sin. Den som ändå hade en generös gentleman att tigga av... jag får tigga av mammas generösa gentleman, alltså pappa. Det ger dock oftast riktigt bra utdelning!

Imorgon är dagen D. Dagen då jag och Erika ska hålla en massa hungriga och kanske efter en stund något överförfriskade festgäster nöjda och vid liv. Bara de inte trillar ner i sjön! Vi har dock blivit informerade om var livbojen sitter så det ska nog inte vara nån fara.. Hoppas iaf på en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0