If looks could kill

Idag har jag och Erika varit riktiga atleter.. hrmp.. Vi har iaf cyklat en gång på förmiddan och varit ute och gått nu för en stund sen. Känns riktigt bra! Redo för att prova byxor imorgon!

Mamma fyller år idag. Som vanligt gnäller hon över att hon är för gammal. Undrar om jag också kommer bli sån. Jag menar please, 45 år. Bara halvvägs till 90 som nån så kvickt sa, minns inte vem. det blev lagom populärt.

Kollade över PLs spelscheman idag och såg till min förfäran att vi missar både pete dohertys solospelning och babyshamlbes spelning, samt the sounds när vi åker till västerås. Känns hårt, men ser verkligen fram emot att se ev. Var längesen sist! Sen är det ju även så att mr doherty med crew inte har världens bästa statistik när det kommer till att faktiskt genomföra sina sverigespelningar, så det kan hända att det blir så att igen får se dem. vem vet?

Nu väntar skenet bedrar. Lätt bästa serien just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0