Sketches for my sweetheart the drunk

Måste bara säga att min vänstra halsmandel nu vuxit till dubbel storlek och att den numera faktiskt stör! Den tar liksom i när tungan rör sig, rösten låter klämd och jag liksom snarkar när jag andas. inte kul!

Julia dissar mig på msn när jag hade ett samtalsämne och allt! Erika tjatar om att jag ska göra om hennes blogg, vilket jag ska.. imorron! Ska nog gör aom min också. Känns lite depp med svart nu när det ju faktiskt är sommar och glada tider! Förutom att det verkar som om allt och alla utom just naturen har fattat att det faktiskt är en vecka in i juni! Good Lord vad kallt det ska vara! Jag trotsar och har sommarkläder, och vad får jag för det? Jo, svullna halsmandlar! Life's a bitch...

Morgondagen ska alltså fyllas med petande i html-koder, men även med en kaffe hemma hos Anna. Tjoho! Riktigt längesen man träffade henne! Här ska planeras festival, snackas skit och skvallras så det står härliga till. Me love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0