Studentveckan

Det börjar kännas lite i kroppen nu att det varit mycket festa, lite sömn och ännu mindre mat de här senaste dagarna!

Vikingafesten drog mycket folk och jag hade kul, nästan hela kvällen. Tårar rann, men jag är glad att  jag verkligen fick reda på sanningen tillslut. Nu vet jag att det finns ännu en person som inte går att lita på överhuvudtaget, eller? Usch, jag blir så arg och ledsen. Känner mig fruktansvärt blåögd ibland.

Cykelracet var kanonkul trots regn och blåst. Skapligt frysen blev man, men det var det absolut värt! Svälja ägg, slicka grädde och chokladsås, rått kött, sniglar, hundmat, yoghurt, såpa, bada (!), klädormen. gp06 allright? Efteråt tog vi oss hem till julia och duschade, åt och sov en stund innan jag gick till sara. Karin tog mig på sin cykel och så åkte vi och hämtade min som stog fastkedjad vid emmylund. Den fick punka på vikingafesten, så jag fick åka pakethållare hela cykelracet, wiho!

Ska snart duscha och packa ihop lite grejer innan jag åker in och spelar brännvinsbrännboll. Det ska bli intressant. Sex tjejer ska försöka slå klasser som t.ex bygg i brännboll. wish us good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0