Så länge du är med mig

Regnet fortsätter att regna. Egentligen, varför sluta precis just nu när det kommit ner från himlen konstant i över ett dygn? Kanske för att vi nån gång äntligen ska kunna få sommar? Dock har jag kikat efter lite och det kan hända att det blir fint från och med tisdag. Jag hoppas.

Festen igår gick riktigt, riktigt bra. Inga sura miner trots det vidrigt kalla och blöta vädret (de var utomhus!). Folk dansade, åt och drack och jag och Erika försökte hinna med att fylla på vin och mat, plocka disk, diska, hålla rent och fräscht, passa upp och vara allmänt trevliga. Kom därifrån typ mellan halv ett och ett. Kalla, trötta och ganska blöta, iaf om fötterna. Dock ex antal hundralappar rikare, vilket känns hur skönt som helst!

Just nu har jag gjort nåt som jag verkligen inte borde, vilket gör att jag längtar efter värme och goda vänners sällskap om möjligt ännu mer än jag tidigare gjorde. Tänker inte gå in på detaljer, men fan att det ska vara så svårt! Kattis är här och snackar festival med erika. jag läntar lite efter julia och att göra detsamma med henne. vi får styra upp nåt i veckan.

Drömde en konstig dröm inatt och när jag vaknade kändes allt 100% rätt. Efter 30 sekunders vakna-till-liv så fylldes jag av illamående och ångest à la vakna upp i nån annans säng. Taskigt av mitt udnermedvetna måste jag säga! Damn drömmar. De vispar runt i allt som man tänkt på plats så bra innan man somnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0