Looks that kill

Idag åkte jag och erika till västerås en sväng. Fixade fördelsedagspresent åt millis osm fyller år snart. Jag åkte dit i tron att jag skulle lyckas hålla mig i schack, men icke! Köpte en tröja och ett par leggings och gjorde av med drygt 300 kronor. Fett av mig.

Väl hemma gick vi och städade lokalen, vilket ju betyder lön. Vädret gör att det blir mer än smutsigt på golven och det tog en stund att få rent allt. Efter det var det hem och äta som gällde. Köpte godaste glassen igår som jag käkade av idag. Mandarin/grape, jättegott verkligen! Eat it!

Hinken jag hade vatten i när jag städade läckte.
Erikas kommentar: "Läckert!"

Miami ink nästa! Jag skulle verkligen vilja ha en riktigt snygg tatuering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0