All my senses

Snabbt inlägg innan jag måste hoppa in i duschen. Kan ju iofs hända att det inte ens finns varmvatten, så jag måste ha lite tid på mig om det nu är så jävligt att jag måste ner i källaren. Suck. Yngsta syster springer runt och har klädångest. Hon ska tydligen på fest och snart kommer hennes kompis hit och jag kommer inte kunna sminka henne och hej och hå, skrik och panik. Själv är jag sjukt hungrig och sitter med filtar om mig för att inte frysa. Kom hem strax före två och somnade på soffan. Vaknade och gick och snodde ur pappas chokladask. Jag har varit ärlig och snäll och låtit den vara hela veckan. Igår ser jag hur erika går och snor och när jag påpekar det säger hon att "det gör ju alla!", så även jag numera.

Nej, nu ska det hällas vatten på mig så jag blir lite fräsch. Luggen vill inte vara med längre. Jag gillar inte när det blåser! Håret delar upp sig i små slingor och ser skitigt och snuskigt ut. Idag hade det dessutom varit sommarväder om det inte blåsit så förbannat. Suck. Partymood!

Ska ringa till Karin nu, hon ska med ikväll, kul! Sara är i Oslo och hälsar på sin bror. Jag vill också ha en bror! Hon har två, hon kan få dela med sig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0