Badboy

Nu får jag panik! På allt! Får jag inte klart nåt av det skoljobb jag har kvar så dör jag! Kom hem från Julia för ett tag sen. Jag förstörde henne huvud lite, men det blir nog bra. Inget som inte lite silverschampoo kan fixa till!

Imorron ska fanimej den där årsredovisningen bli klar! Maja, sara och vix jobbade jättemycket på den idag, så nu är det bara jag, jullan och karin som ska knappa in balansräkningen så kan vi maila in den sen. längtar!

Åkte i den nya bilen för första gången idag. Mamma förgiftar stereon med gyllene tider, hm. Snart kan jag tanka alldeles själv (jag vet, men det är faktikst svårt!). Jag frågade pappa när jag ska få provköra. Svaret kom snabbt "om typ fem år!". Tack då!

Ordningen är återställd på facebook. Det blev för förvirrade tillslut!

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0