Boogie Down

Ska åka in till sala snart. Har fått i uppdrag att köra ut Millis till kumla. Skoj..?

Nu har jag packat ner allt som ska med till Julia. Shorts och diverse ögonskuggor. Jag är nervös! Har fått mycket förstroende i det här med balsmink! Jag har aldrig påstått att jag är duktig, även fastän jag ju faktiskt brukar kunna göra gnällmamma nöjd med make-upen once in a while.

Var med de andra till Västerås idag. var egentligen på jakt efter ett par nya byxor, men det blev en kjol, en sjal, en tubtopp, en långärmad tröja och ett par solglajjer. Mycket nöjd! Fick dessutom köra nya bilen twice. Mamma var gnällig, men vad annat hade man väntat sig? Den var jättekul att köra! Just nu står den fint parkerat på andra ledden jämför med de andra bilarna. M o p suckar. Jag får flytta den sen. Ska köra den andra nu ett tag. Det finns inte överdrivet mkt besin i den, men det ska nog räcka. Den ska ju bara stå och bita lite på dammgatan!

Det verkar stört omöjligt att få tag på Julia på andra sidan cyperspace. Skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0