Born under a bad sign

Rubriken. bra låt. Moneybrother. Bra kille. Gosar in sig och sätter sig på repeat i hjärnan bara. Har nog gått och sjungit på den i stort sett hela dagen.

Idag kom faster på besök en snabbis. Hon hade cyklat hit hemifrån Irsta (!!!), kom hit för att säga hej och snycka mat av farmor och cyklade sen hem igen. Jag och Erika ska kanske cykla senare ikväll, just nu regnar det lite. Mamma har liksom jag pluggångest och hänger över köksön och tror att hon har cancer i hela kroppen.

Ska äta lite nu tror jag. De andra åt för längesen så det blir nog till att micra kycklingen. Den blir ju just inge seg och jobbig då!

Om en vecka är det bara en skoldag kvar!

När ska du lära dig att allting inte är så lätt som du trott i hela ditt liv?
...
Olika dagar ger mig olika svar, vad ska jag göra åt det? kan jag lära mig något?

Jag har lyssnat på Vargpakten, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0