Bridge over troubled water

Nu är det över. Matte C är i princip slut nu och vad det verkar så har jag klarat mig undan med ett g. Nationella var som förväntat ganska svårt, men jag tror att det blir godkänt.

Sitter i biblioteket brevid Diane och funderar ut vad jag ska hitta på. De andra kommer nog sitta kvar på provet nån timme än. Vet förresten inte om Julia hadae skrivit klart del 1 när jag var klar och gick. Jo det måste hon väl ha gjort, eller?

Det finns massor med övrigt plugg att göra, så det kanske blir lite svenska eller geografi, we'll see.

Studentfest ikväll på hotellet. Tema vitt. Hur mycket vitt har man i garderoben? I stort sett ingenting! Får troligtvis låna nåt fint av Julia om jag ber snällt, and I will. Som sagt,  jag kan ju när jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0