Cigarettes and alcohol

Frustration. Julia svarar inte på mitt sms. Jag vet, det låter inte som något att bli frustrerad över, men sån är jag. Har lyckats övertala erika att följa med mig till sala idag. Mycket tid att slå ihjäl ensam annars..

Bal, bal, bal är det enda som finns i de andras huvuden idag kan tänkas. Jag tänker sol, sol, sol och en värme som om vi bodde vis medelhavet. Härligt! Å andra sidan kan det nog bli ett par jobbiga timmar att stå där och titta när de kommer utmed röda mattan och in på skabbhotellet. Hoppas nån snubblar, hihi.

Bulan på benet är fortfarande blå. Det nya för dagen är väl att den skiftar i grönt. Lovely! Erika har ett blåmärke på exakt samma ställe, på samma ben. Hon minns inte ens vad hon har gjort. Jag är bättre.

Nu ska jag duscha och plocka ihop diverse sminkgrejer. Sen måste jag nog ut och öppna alla dörrar på bilen så att den inte är 56892299 grader varm när vi ska åka. Vissa bilar är utrustade med ac. Det är den här med, den har bara inte fungerat sedan 1999. Way to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0