Dancing Queen

De andra tränar baldans nere vid idrotten. Kjolar, klackar och hela baletten. Jag har ångest för allt jag inte orkar ta mig för att göra. Känner även hur det rinner var från mitt öra, äckel! Har sovit på smärtörat nu i några dagar och det gör faktiskt riktigt ont nu. Inflammation och annat skoj. I hålen alltså, inte i själva örat. Om man vill ge lite smärta till sig själv i present, så gör man som jag och tar två hål brevid varandra högt upp på örat, där det liskom är alldeles hårt. De gör fortfarande ont, fastän jag gjorde dem för snart ett år sedan. Vill man döda mig så ger man mig en kram och lägger sitt huvud/öra mot mitt och trycker till. Då gråter jag!

De har ändrat nåt på facebook, så nu kan man blocka folk. jag och julia är misstänksamma. positivt är dock att man kan blocka randomfolk och äckelmänniskor som skriver till en, wiho!

Nej, jag vill att det ska bli sommar, för då ska jag och julia ut på roadtrip! hur kul som helst! Måste ju förbereda lilla (stora) bilen på vad som komma skall. Dennes sista resa, som planeras bli the eurotrip, sommaren 2010!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0